بازاریابی صادرات

بازاریابی صادرات
  "وقتی که محصول به فروش‌ رفت،کار مدیر بازار تمام نشده است،بلکه او باید از مشتریانی که محصول را خریده‌اند،بپرسد که آیا از خرید محصول راضی هستند یا نه؟و اگر راضی‌ نیستند،دلایل عدم رضایتشان چیست؟ بدیهی است که هدف بازاریابی،فروش بیشتر است،اما فروش بیشتر صورت نمی‌گیرد،مگر این که‌ مشتریان را شناخته باشیم،نیازهای آن‌ها را درک‌ کرده باشیم و کالاهای خود را مطابق نیازها و سلیقه‌های آن‌ها تولید کرده باشیم و …
ادامه مطلب